Sunday 1 September 2013

Krim Collagen by Suhada Azhar

Hello semua..

Semua wanita pasti mahukan kulit yang cerah sempurna dan gebu kan? Mengikut kajian, keanjalan kulit dipengaruhi oleh kolagen yang ada dalam kulit kita. Makin rendah kolagen, makin kurang potensi kulit untuk cantik dan bersih.

"Collagen helps to give strength to various structures of the body and also protects structures like the skin by preventing absorption and spreading of pathogenic substances, environmental toxins, micro - organisms and cancerous cells. Collagen protein is the cement that holds everything together. " 

Dr Ananya Mandal, MD

FYI, saya pernah jugak try collagen cream termasuk krim kolagen yang ni, tu pun dipromote oleh mama kesayangan saya (mmmmuuuahhhh),

Honestly, after try out dalam seminggu, muka saya memang nampak perubahan. Tapi, tak lama dapat pakai sebab kedai yang saya selalu beli krim ni kata stok dah habis, maklumlah sambutannya sangat hangat dekat area Sg. Petani ni (sedih sekejap). Masa tu pulak, saya dah nak pergi Terengganu jadi saya pun dah lama xnampak produk krim ni lagi. Sehinggalah baru-baru ni, saya berkenalan dengan rakan fb yang merupakan agen yang jual krim ni. Yahooooo!!!!! (gembiranya dalam hati). Jadi, lepas ni memang takkan tinggallah saya nak pakai krim ni balik.. ^_^

Untuk tempahan, sila klik tuan empunya fb ni ye, Suhada Azhar.

No comments:

Post a Comment